Verzending en bezorging

Heeft u vragen met betrekking tot de verzending en/of bezorging van uw producten? Lees dan hier meer over de levertijd, gratis verzending, verzendkosten en meer.... 

Levertijd

Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis

KERSTwinQel biedt u de beste bezorgservice op internet. Bestelt u op werkdagen voor 17.00 uur en betaalt u met iDEAL, dan heeft u uw bestelling de volgende dag in huis (DPD levert op maandag t/m zaterdag).

Direct uit eigen voorraad leverbaar 

Bij elk product vindt u de real-time voorraadstatus van ons magazijn. Als het product op voorraad is, wordt het direct uitgeleverd. Indien er een levertijd vermeld staat, bijvoorbeeld 3-4 dagen, dan wordt het product binnen binnen de genoemde termijn geleverd. Indien we hier van moeten afwijken, wordt u gebeld. 

Gratis verzending

De prijzen op KERSTwinQel zijn, mits het totaalbedrag boven € 50,- is,  altijd inclusief BTW en verzendkosten. Houd wel rekening met mogelijke betaalkosten bij betaling onder rembours. Kiest u voor betaling met iDEAL of onder vooruitbetaling, dan worden geen extra kosten gerekend.

Verzendkosten

Bij een bestelling onder de € 50,-  bedragen de verzendkosten € 2,95.

Indien u niet thuis bent

Indien u bij aflevering niet thuis bent, krijgt u een kaartje in de bus waarmee u zelf een nieuwe afspraak met DPD kunt maken.

Pallettransport

Sommige artikelen zijn van dien omvang (qua maat en gewicht), dat deze niet per pakketdienst verstuurd kunnen worden. Deze worden verzonden per pallet. De levertijd kan hierdoor 1 à 2 dagen langer zijn. Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen.

 

Annuleren of wijzigen bestelling

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 040 2906693.

Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening.

De stappen in een internetbestelling

Bij winQel.nl winkelt u snel en eenvoudig!

Wanneer u één (of meerdere) product(en) gevonden hebt, klikt u bij de betreffende producten op de bestelbutton. Op deze manier worden de producten in uw winkelmandje geplaatst. Vervolgens kunt u verder winkelen (klik op de button hiervoor) of de bestelling afronden. Indien u uw bestelling wilt afronden, klikt u in het winkelmandje op de button ‘afrekenen’. Het winkelmandje vindt u rechts boven in de rechterkolom van de site.

Stappenplan betaling

Het bestelproces bestaat uit 5 stappen. Het bestelproces met de gemaakte stappen wordt boven in het scherm schematisch weergegeven.

Stap 1: U krijgt een overzicht van alle door u gekozen producten. In dit overzicht kunt u aantallen veranderen en producten verwijderen. 
Stap 2: Vul uw gegevens in en kies uw gewenste betaalwijze.
Stap 3 en 4: Controle van uw gegevens. U kunt ten allen tijden terug in het bestelproces in het winkelmandje. Dit doet u door de gewenste stap aan te klikken in het boven aan de pagina schematisch weergegeven bestelproces.
Stap 5: Bevestig uw bestelling. Indien de betaalwijze iDeal of Creditcard is, wordt de betaalprocedure na het bevestigen van de bestelling gestart. 

Gefeliciteerd! U heeft succesvol uw bestelling geplaatst op KERSTwinQel.nl. Uw bestelling wordt uiteraard per email bevestigd en zo spoedig mogelijk bij u geleverd!